hornn

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 18 februari 2011 19:28

se en film som heter älska mig :)

  

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 18 februari 2011 14:44

Hej alla kalla och balla!!


Idag har man varit i skolan och haft det chill och chillat i skolan med bara 4 lektioner:D

slutade och cyklade hem :D

nu sitter man vid datorn för sista gångn iaf blogga på en vecka för jag ska till

åre med mamma, pappa, Stoffe, pappas bror och min ena kusin:P

ska bli kul:D

men ska åka i en bil i 13 timmar inte så kul:(

men ska få åka skidor.

men får inte åka skridskor på en hel vecka:(

men har inget mer att skriva nu så ja...

puss på er alla<3

Sofia  

loovvv<33


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 18 februari 2011 14:44

Hej alla kalla och balla!!


Idag har man varit i skolan och haft det chill och chillat i skolan med bara 4 lektioner:D

slutade och cyklade hem :D

nu sitter man vid datorn för sista gångn iaf blogga på en vecka för jag ska till

åre med mamma, pappa, Stoffe, pappas bror och min ena kusin:P

ska bli kul:D

men ska åka i en bil i 13 timmar inte så kul:(

men ska få åka skidor.

men får inte åka skridskor på en hel vecka:(

men har inget mer att skriva nu så ja...

puss på er alla<3

Sofia  

loovvv<33


Ovido - Quiz & Flashcards