hornn

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 11 februari 2011 20:11

Hej på alla kula sacker!!!


Idag har man varit i skol skolan och slutade som en vanligFredag, men dena veckan har varit en kort och balllll vecka fråga mig inte varför jag tvycker den e balll :P

bara tycker som jag gör :D

Jag cyklade med Frida hem direkt istället för att cykla hem till mig.

Det jg och Frida har gjort idag är att haft kul och fotat lite grane :D

har fixat Fridas över bild eller vad det heter :D

http://oonlyfrida.bloggplatsen.se

hennes fin finna blogg :D

och nu sitter jag och har ont i munen tack varae min tandstälning :( mendet går över snart hoppas jag:D
det var allt jag hade att skriva idag :D

(det kommer bilder när jag spelar hockey snart när jag kommer hem)

puss på er alla<3

Sofia  

jag och Frida:D<3


   

Vi har kul :D<33  

Ovido - Quiz & Flashcards