hornn

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 30 mars 2011 18:43

Hej alla IQ barn !!


Nä, skoja...!

Sorry att jag inte har skrivit på länge har inte haft tid Läxor, skolan, Hockeyn och kompisar :P

men nu har jag lite tid att blogga men tängte inte blogga imon för jag hinner nog inte då..

Det jag har att beräta om är inte så mycket förutom att jag har spelat Hockey, skolan och varit med kompisar.

det som händer i skolan är sjukt mycket och allt händer från Fjantiga saker till Förholllanden.. :P

inte med mig då men endå ja har inget mer att säga förutom att

CODY SIMPSON ÄR BÄST!!:D <3

puss på alla<3

Sofia  


  

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 27 mars 2011 16:46

   Hej på alla vår älskare!


Idag vacknade jag nio trodde jag men jag vacknade tio för klockan har ju stälts om :P

så jag och kajsa gick up..

efter vi åt gick vi ut och lämnade filmerna marmaduke eller vad den hette och paranormal activity 2 :P

men paranormal activity var inte så läskig som vi hade trottt :(

men men den var läskig ändå:P

efter vi hade lämnat filmerna var vi ute sen gick vi in och å jordgubar och choklad :D

det var jätte gott :D

ska spela hockey idag och kajsa ska kolla :P

hade göött igel köt:P

puss på alla<3

Sofia  


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 26 mars 2011 20:23

  Hej på alla !!


Förlåt att jag inte har gjort ett inlägg igår hade inte tid..

men jag var med Kajsa och vi var typ utte hela dagen :P

Det var finnt och v¨årigt väder :D

Har även varit med Kajsa idag ska sova över med henne :P

det vi har gjort idag var att jag vaknade och skulle trädna 8 med den j*vla vaktmästaren kom inte fören kvart i 9 så jag fick trädna med dom efter åt..

efter det hem och ducha sen ringa Kajsa och vara med henne :D

vi spelade stit hockey (eller hur det stavas) men vi gjorde en as korkad lek som vi krockade och ramlade på :P

kl 4 igen skulle vi till ishallen och åka skridskor/spela hockey och där träfade man en skit snygg kille igen så det var littttee sådär ni vet hihi :S

och nu hem... ska titta på film oxå:D

typ någon skräckfilm minns inte vad den heter:P

men det var allt för mig pice  

puss på er alla<3

             Sofia

  gammmal bild

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 23 mars 2011 20:10

Hej på alla!


Idag har jag varit i skolan som alla andra onsdagar:P

hade elevens val och ska redovisa imon så e lite spend..

har varit i Lund och treffat kompisar eller vad man ska säga:P

Och det var välll nice och efter det hem..

men efter skolan cyklade man hem med Tove och åt efter det ringde

Kajsa:D

och vi gick ut o cyklade lite men kände efter ett tag att polen kom och tog över mig så ville bara in... :(

ska börja ta medecin igen :(

hatar våren när det e pollen...

har inget mer att skriva så:P

puss på er alla<3

Sofia   



Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 22 mars 2011 18:47

   

  Hej på alla Människor i världen!


Idag har jag haft elevens val i skolan igen :P

Det vi fick göra var att lyssna på en lärare som hade varit i Afrika:(

Det var inte kul!

Men fick lite rast då vi dansade och Gick ut i det soliga vädret...

Sen efter skolan hade man följe med Tovsan hem:D

Bestämde os för att vara och fota lite ute när det var så finnt väder:P

Gick hem och åt sen ut igen till Tove och fota vid gröningen skulle plugga ute lite oxå men gick inte så bra för att de blåste lite så vi bästemde os för att gå vars ett holl hemmot:P

Har inget mer att säga så ses..

puss på alla<3

Sofia



Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 21 mars 2011 09:23

Hej på alla nallar !

Idag ska man inte tll skolan utan till lund med Tove, Frida och jojo.

kommmer att bli bäst...

Sofia  


  Frida, Tove jag och jojo<3

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 19 mars 2011 10:25

Hej och Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag har varit upptagen :P

men nu har jag lite tid:D

Igår slutade jag typ halv tolv för vi har Elevens val och ska ha redovisning på torsdag och då ska vi vara i skolan i två timmar så vi fick välga om vi ville sluta tidigare så det gjorde vi :D

Efter det hem och ätta och senare på kvällen pratade man i telefon med den bästa Johanna<3 (hennes blogg) http://oonlydavidsson.blogg.se

och bestämde att vi ska träffas snart :D<3



Idag där imottt har man spelat hockey kl åtta och sen hem och ducha o nu här:P

det var as kul att trädna det var den roligaste hittils men den jobbigaste oxå...

Jag ska till Göteborg idag oxå typ i efter midag :D

det var allt för mig

ha det bra palla dra:D

puss på er alla<3

Sofia   



Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 14 mars 2011 20:09

Hej på alla mallarr!


Idag har varit en strålande men trötsam dag somnade typ 11 igår efter 3 och en halv timme Hockey träning/ar :D

var skit kul men blev tröt snapt så..

men har inga bilder tyvärrr:P

kommer bilder en annan gång:D

har inget spes att säga så jag

tackar och bockar från big idag :P

hörs...

puss på er alla<3

Sofia  

Ovido - Quiz & Flashcards