hornn

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 8 februari 2011 17:06

  Hejj!!!


på er alla:D

Idag slutade jag 30 minuter tidigare för jag var inte med i dm i handboll:P

man fick välja själv:D

så jag gick hem men när alla andra tränade handboll fick jag titta på men Kajsa och jag passsssade lite basketboll ellelr var man säger:S

men det var kul iaf:D

ja sen gick man då hem och gjorde fysik läxa:(

världens tråkigaste ämne allt inom no är tråkigt:(

men men dan klar och nu så åt man presis och ska snart ner och chilla tror jag :D

imorgon e  man en helt annan människa för då ska man få tandstälning:(

det kommer att göra onnnnttt:S

menmen en gång i livet ska an väl göranågot man inte vill så ja.

Har inget annat att skriva så  jaaa..

titta in på..

 http://alexandrawaldau.blogg.se/

en as bra blogg tycker jag :D

puss på er <3

Sofia


haha cool

kommer inte ha en sådan:P

Ovido - Quiz & Flashcards