hornn

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 9 februari 2011 18:50

Hej igen!!

efter jag inte måde så bra gick allt över vid fem och då fick jag åka och tit/spela hockey med pappa, Fredrik (pappas kompis) och stofe hans kompis och hans pappa:D

det har jag gjort idag och nu läste jag engelska book så ses eller hörs :D<3

piss på dig ;)

nä, puss på er!!<3

Sofia  

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 9 februari 2011 11:54

Hejj på allla balllaa!!


Idag fick jag gå up kl 6 för jag skulle till tandläkaren sju:(

så jag gick up och åt.

När vi var framme i Malmö fick jag min tandstälning eller ja över delan ska få undet delen nässta vecka:P

men det gorde inte så ont som jag trudde men efter år fick jag uont i huvet, magggen och munet så jag fick inte gå till skolan av mamma:( men ganska skönt:P

men nu mår jag bättre ska til skolan imorn:P

Tandstälningen blev rosa :D

as balllll.

nästa månad eller när det var ska jag ha en annan färg:P

jaa, har inget mer att skriva så hörs eller ses:D

puss på er alla<3

Sofia  


   gammal bild :P


Ovido - Quiz & Flashcards