hornn

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Rubrik saknas

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 21 maj 2011 23:59

Hej!!


Sorry att jag inte har bloggat pålänge har inte haft tid eller lust:S

Funderar även på att ta bort min blogg men vet inte:S

Men Idag har jag varit med Sanna sötnows i Lund och varit på nova:D

Köpte lös naglar och en tröja på gina :D

Det var allt jag har att säga nu ska snart sova tror jag så hörs <3

Puss på er<3

Sofia   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej!!   Sorry, att jag inte har bloggat på länge:S Har inte haft tid eller lust:P Funderar över att sluta det blir nog så.. Idag har jag haft vatten krig med Jojo, Tove ocg Frida :D Det var jätte kul men blev kalt med allt vatten när man ...

Hej på er!!   Idag bloggar jag också:P Idag har jag varit hemma och fick pappa att köra mig till centan för att köppa nagelak och lösnaglar, har blivit helt konstig typ fixar naglarna helllaa tiden:S vill sluta men kan inte:S Jag har även...


Hej och fålåt för så dålig uppdatering:S har inte haft tid eller lust som vanligt:S Men nu har jag haft så tråkigt hela kvällen och dagen har aldrig varit såhär uttråkad på åra talll... så nu ska jag ha lite frågor som jag ska svara på.. Fr...

Hej! Det var ett haft sedan jag kom hem från farmor och farfar. Det har varit därför jag inte har bloggat Nu sitter man vid mammas mobil och blixtar :) Det jag har gjort sen jag kom hem är inte mycket utan bara chillat, dar har Både varit bra...


Buuuu... Nä, Hej på alla Fredag den 13 människor.. Idag är det Fredag den 13 och jag sitter vid datorn. Det rängnar ute så vill inte gå ut. Idag har jag varit hos Farmor och Farfar och Igår var jag här också men inte fören på kvällen. På dage...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards