hornn

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 20 januari 2011 20:01

Hej!!


Sorry att jag inte har bloggat på ett taggg :D

Har inte pallat :(

men nu är jag här :D

ehh.. idag har man varit i skolan men innan det droggg jag uttt två tänder :(

ajjj...

men det är ganska bra nu har bara ont :S

men men när skolan var slut hade jag ingen läxa så jag gick och lade mig :P

sen vaknade jag och Pappa och jag körde till Lund. Och nu är jag hemma och med myssisss och allt måste dra nu ska ner och titta tv med pappa och stoffe Mamma kommer snart så :D

puss på er alla<3

Sofia  


har tyvär ingen ny bild idag kommer en imon :D<3

Bjärred


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 17 januari 2011 18:28

Hej!!


Idag har man varit i skolan som varända Måndag.

Måndagar är den värsta dagen på Vekkan, men nu är det bara fyra dagarr till Fredag:D

Längtar!

Efter skolan cyklade man hem och gjorde läxorna.

Har inte hänt någor ovanligt förutom att man blev dissssaaadd av en snobbe:(

men sånt får man ta.

har inget mer att skriva idag..

Hmmm... jo föresten ska spela Hockey på lördag om inte på Torsdag:P

längtar iaf så.

puss på er alla<3

Sofia  

Hr inte haft en särskild speciel fressyr idag så!!!


  

jag när jag och Frida var på centan<3


  

hahahaha Frida samma dag<3


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 16 januari 2011 15:25

Hej!!!


Sorryy att jag inte skrev igår kväll, orkade inte.

jag var ju på Center Syd med Frida igår:D

Jag handlade:

Ett par jeans (gina)

en tröja (new yourker)

Och en ögon frans böjare eller vad det heter (H&M)

När jag kom hem kunnnde Frida inte vara så jag följde med

pappa, stoffe. hans kompis och Tobbe.

Men det blev inte så mycket bara skridskor utan även med en klubba

alltså Hockey, men det var sjukt kul men pappa, stoffe, hans kompis och tobbe ägger och jag suger när jag åker med dom :(

men det var sjukt kul ska göra samma sak nästa lördag:D

har inget mer att skriva ska till Frida nu så

puss på er alla roliga<3

Sofia  


kommer bilder sen :D<3


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 15 januari 2011 16:08

Hej!!


Idag blev man vekkktt av ett sms!

Men det var tur för jag skulle upppp och sälja Kvällsposten (Gör det bara för man får bra betalt) hehe..

efter det stack jag och Frida till Center Syd :D

måsssste dra ska åka skriskor skriver mer i kväll:D<3

puss


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 14 januari 2011 19:00

Hej igen!!


Nu är det dagens frissaaa :D

Hoppas den gillas!

kommen tera gärna  


jag<3

  Frammmmmee iffrånn <3


   från sidan <3   

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 14 januari 2011 15:11

Hej!!


Förlåt för det jag skrev igår jag var bara så ARJ.

Men idag är jag glad:D

Idag har man varit i skolan, det var sådär efter som det är skolan men har varit en chill dag, har bara haft 4 lektioner:D

När jag kom hem satte jag mig vid datan:P

och åt hehe låter litttee lustigt men det gjorde jag:P

skriver mer ikväll och lägger ut bilder då:D

puss på er alla<3

                  Sofia    

Fredag:D<33

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 13 januari 2011 19:17

Hej!!


Jag har bara en sak att säga jag är tröt på att vara jag just nu.

Jag skulle bara vela försvinnaa bort från allt.

Då undrar du säkert varför jag skriver så?

Det är bara för att allt händer allt dåligt alltså.

Både bråk hemma och dåliga känslor i skolan.

Mamma och papppa bråkar, Jag känner mig bara helllttt slut i skolan.

Men det är tur attt jag har mina kompisar spec tvåå:D<3

Tove och Frida<33

hinner inte skriva mer men hej då!

puss på er alla<3

Sofia  


ajj
Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 12 januari 2011 18:49

Här är änu en ny frissaaa som jag hade idag :D

Det är en Flätta som går ruont halva huvet:D

Men min mamma fick göra den på mig :X

här kommer några bilder :P


  


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards