hornn

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 12 februari 2011 21:03

Hej alla hockey spelare och annat:D


Jag skrev för typ sex timmar sedan för jag skulle iväg:P

jag har spelat hockey i 4 timmar idag det var jobbigt men sjukt sjukt kul :D

ska spela imon också:D

men bara på kvällen:D

Nu kanske ni tycker jag är värsta hockey nörden men det e jag inte för jag gör annat också:P

fråga gärna vad ni vill så svarar jag nog:D

har inget att skriva mer pallar inte ska typ ner och vara med Victor, Dennis, Stoffe, Pappa och Mamma :D

ha det göttt jätte sköt :D haha ha det bra:P

puss på er alla<3

Sofia  

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 12 februari 2011 11:40

Hej alla roliga, balla och smarta människor!!


Idag fick jag gå up tidigt för att jag skulle sälja kvällsposten :(

men det gick ganska bra så det gick snapt..

Snart ska man äta och sen ska man sticka till ishallen och tränna :D<3

längtar :P

skriver efter vi komit hem typ vid 8 eller 7 för vi ska åka almäna åksaken :D

kan inte skriva mer nu eller pallar int så..

hej på dig och bajs på daj hej då!!

puss på er alla<3

Sofia  

Ovido - Quiz & Flashcards