hornn

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 5 februari 2011 21:41

   Hej igen !!


Jag har pressis ätttitt och innan desss var vi i läddeöpinge och åkte skridskor/ spelade Hockey :D

efter det var vi då och åt eller åt hemma.

jag har även varit med Frida B innan vi åkte till Lödde :D

vi var lite på Bjärredhov och ja gjorde inget spec men det var kul :P

Jaaa, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva??

komentera gärna både frågor och annat vad ni vill läsa om så ja.

hörs..

puss på er alla<3

Sofia  



 



Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 5 februari 2011 15:45

Hej!!


Sorry att jag inte har skrivit på länge :(

har inte haft tid, men nu har jag littteee iaf.

jag ska snart träffa frida som också har en blogg.

namn : http://oonlyFrida.bloggplatsen.se

kan tyvär inte skriva mer skriver mer efter jag varit och åkt skridskor/ spelat Hockey.

puss på er alla<3

Sofia  

Ovido - Quiz & Flashcards