hornn

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 29 april 2011 20:15

Hej!!

 

Idag har jag varit med Frida eller ja jag e med henne fortfarande...

Vi ska sova i tält utan för henne....

Jaa, efter skolan stack vi hemm till henne eller jag  cyklade hem och åt sedan stack jag till henne. Nu Siter vi vid teven och datorn..

Det var allt för mig...

puss på er <3

Sofia      

 

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 28 april 2011 18:11

Hej på allla Glada!!


Idag e jag gladare än någonsin :D

Jag har varigt i skolan som vanligt det var oxå som vanligt men jag är ändå på glatttt humör fråga mig inte bara vaknade på glatt humör!!

Efter skolan cyklade jag och Frida hem till henne och sedan ner till starnden:P

Det var ganska kul men det var inte jätte kul :P

Cyklade sedan hem och gjorde läxor som var ganska skönt att på det över stökt:P

¨Nu är jag fortfarande jätte glad ska snart ut igen så det var allt för mig...

puss på er alla <3

Sofia   

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 27 april 2011 19:12

Jag känner mig inte som mig själv utan bara som en vanlig tjej som bara gör som hon blir tillsagd. Jag hitter inte minna känslor. Jag känner anurlunda för dig. Jag tror inte du vet det. Jag har hoppats och väntat på dinna svar. Jag får inga svar av dig längre. Jag har känslor för sig som du inte har för mig.

Om vi skulle bli ett par skulle jag bli ut skrattad av alla. Alla skratar om man inte är som dom. Jag känner anorlunda för dig ett leende från dig gör mig glad.

När du inte bryr dig gör du mig kall.

Vändskap och kärlek är inte alltid roligt utan även tråkig...

Tillsammans eller inte var vänner ändå...

Förlåt för deta

Sofia

ajj
Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 26 april 2011 17:59

Hej!!


Idag har man varit i skolan för första gången på påsk lovet :P

Inte värst kul att börja skolan igen men det har varit så fint väder så jag kan inte säga något negativt. Uttan bara pusitiva talade saker som kom ur munen :D

Efter kl tre när vi slutade så gick man hem eller cyklade hem med Frida :D Men skildes åt när hon svängde av så :( Nu siter man här vid dator och har inget att göra borde ringa/Smsa kompis men pallar inte åka från huset... Så får skylla mig själv. Läxan klar och inget kvar så nu är det bara ut i solen medans den är kvar och sola lite. Det var allt för mig så höss.

Puss på er alla<3

Sofia 

 


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 25 april 2011 20:34

Hej !


Idag vaknade man i skivarppp hos Elin, Emil, Markus, Ida, och många till :P

Det har varit jätte kul att vara där och att dom har varit hos mig...

Det var första gången jag träffade dom på Påsk afton och har redan varit med dom i två dagar :D

Dom är en Jätte härlig och ball familj ssom det är skoj och roligt med :P

Det jag och elin gjorde igår Var att gå och ha roligt..

I går natt vaknade jag minst 5 gånger av att hennes kaniner ( 4 st) bettt i deras bur och av att våra lille bröder gick ner till hennes rom och skulle hitta en film kl 2 på natten :S sjukt !!

Nu siter man vid datorn och har presis ättit och varit med två andra kompisar hemma :D

ha det gött...

Puss på er <3

Sofia  


  

Fula jag och söta Elin kanske inte minen men ändå söt :D

I går <3

 

Elin, Markus och stoffe 

  

Fördagens kläddd stilll :P

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 24 april 2011 23:38

Hej på er!!


Idag har jag varit bådde hemma och borta...

Det jag har gjort är att varit me kompisar, Det vi har gjort är att solat och varit utte:P

Nu sitter jag hemma hos Elin och ska sova över här:D

Har varit en under bar dag  med många av roliga och speciella (på ett bra sett) människor.


Mer om igår då det var påskafton då hade jag också jätte kul skratta och träffade nya människr som jag e hossss nu :D

Ha det gött igell köt :D

puss på er alla<3

Sofia  


kommer bilder <3

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 23 april 2011 13:28

Hej!!


Skulle bara vela säga Glad Påsk till alla.

Ha en under bara dag med slekt och venner eller familjen :D

Snart kommer Gästerna så hörs Ha det bra <3

Puss på er <3

Sofia   


lov
Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 22 april 2011 17:13

Hej!!


 Idag har jag gjort ungefär samma saker som igår, solat, smsat och jag har varit

inne på face book utomhus oxå :P

Alla är borta och ingen vill eller kan vara med mig:(

Det är inte kul att inte göra något.

Men det är ett + att jag blir brunare.

kommer några bilder från idag som min lillebror tog:(

inte okej men jag hörde det så...

Imorgon kommer gäster så jag ska ringa till Farmor och farfar och fråga om jag kan komma på söndag för jag e ledig på Måndag :D

Det var allt så hörs!

puss på er<3

Sofia  


   

Ovido - Quiz & Flashcards