hornn

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 15 april 2011 10:21

Hej på dig!!


Jag har tråkigt...

Förlåt att jag började så men jaag har sjukt tråkigt :(

är hemma idag igen för mamma tycket jag houstar för mycket eller ja..

Vi skulle ha prov i skolan idag så jag vill gå men det får inte jag av mamma och pappa:P

Dom är inte snälla mot mig..

Om man inte gör det när alla andra ska göra det får man göra det på omprovs tid..

Det vill inte jag:(

Får se när jag gör det efter lovet:D

Påsk love är det på Måndag:D

Då ska man göra jätte Roliga saker:)

Igår fick vi/helllaa familjen en bär bar dator med webbcam:D

det var det man höl på med igår... :I

Har inget mer att säga i deta inlägg så hörs..

puss på er <3

Sofia  

  Haaaahahahahaha

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 14 april 2011 14:06

jag Älskar dig en Grippande låt :)

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 14 april 2011 12:02

Hej på dig!!


Det är samma vissa idag får vara hemma för att man är sjuk eller förkyld, hostar, snuvig och snytter mig hela tiden. Så det är inte kul att sitta och titta på film hela dagarna. Idag fick man titta på en film till för att min lillllee bror oxå är sjuk ( Vi tittade på Spy Kids 2) eller hur det stavas...

DEt ända jag lever på är vaTten, Halstableter, huost medesin och näsdukar...

Inte världens bästa men ändå...

NU har jag inget at  t skriva :P

Puss på er alla<3

Sofia


      hosstt hoosstt..

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 13 april 2011 13:48

Hej på dig!!


Idag har jag varit hemma igen varit hemma sedan måndag :(

tre dagar:(

ska vara hemma imorn oxå men på Fredag ska man f*n till skolan så man inte missar för mycket innan påsklovet:P

Det jag har gjort är att titta på tv och film  dom filmer na jag har tittat på är

Trollkarlens lärling, Rango och Spy kids.

   Bra balll och bra..

     Jätte  bra


Det var allt för mig så hörs..

puss på er alla<3

Sofia  

ajj
Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 10 april 2011 18:14

Vilken passar bäst??


  Justing Bieber   Cody Simpson

Vilken passar bäst som hockey spelare?? <3


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 10 april 2011 17:51

Hej på alla snälla människor!!


Sorry att jag inte bloggat på ett tag :P

har inte haft tid eller lust Men idag har jag lite:P

Igår var jag på "Hockeytjej i Lund giants 2011" va´r as kul :D

det ska bara göras om typ 31 tjejer från hela Skåne till lund för att spela Hockey med olika tjejer   

Idag har man oxå varit i Ishallen för att ha Giants avslutning då skulle jag spela med några andra i 5 femor men det var inte kul spelade bara 15x2 :(

fick vara ute i tre min bara:(

men efter det fick man Giants tröjor :D

Ska snart eller i ikväll spela för sissta gången denna sesongen:(

vill inte sluta men det posetiva är att det snart e sommar:D

ha det gött i dag och alla andra dagar !!

puss på alla<3

Sofia   

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 8 april 2011 18:29

Hej på alla födelsedags grisar och andra!


Idag är det FREDAG!!

Världens bästa dag i veckan förutom LÖRDAGEN!

Idag fyler Mammsen år :D

Grattade och glada minner idag :D

Efter skolan så cyklade man hem eller gick för det var typ storm :S

Sen till tandläkaren :S

skulle byta någon trådd på tandstälningen :P

gjorde inte särskilt ont facktist. Efter det åkte man hem och hämtade mamma så vi åkte och handlade. Nu siter man här ja... Har inger att skriva mer ska ner till Mamma nu :D

puss på er alla<3

Sofia   


En bra låt vi sjunger/spelar på musiken i skolan :P


Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 2 april 2011 12:40

Hej på err!


Jag har inte skrivit på ett tag det e för jag har inte haft tid och loust :P

Igår slutade man skolan och gick hem städade och stack igen :D

skulle till Frida och det blev SÅ. Det vi gjorde var att åka ruolor eller hur det stavas..

runt hela bjärred typ från rutan Till stationen vi blev lurade :(

men innan vi kom halv vägs så sa jag att vi hade blivigt lurade :P

så vi vände om och åkte hem till henne och tittade en halv film för jag skulle hem halv tio skulle up tidigt dagen effter/Idag..

Så idag gick man up kl kvart över 6:O

tröt som in i h*lvete...

ska man träna ska man :P

och nu hemma och har inget att göra....

Någon som vill vara??

det var allt för mig påss på er<3

Sofia  


Ska bara säga en jätte rolig sak glömde filma det igår.

när vi var påväggg hem till Frida såg hon en padda och sa atta jag skulle ta uppp den innan en bil kommer hon vågade inte själv för hon trude den skulle äta up henne fan vad jag skratade det var allat :P

Ovido - Quiz & Flashcards