hornn

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 12 januari 2011 18:43

Hej!!


Idag har man varit i skolan, som var som vanligt.

Började kl 08.20 och slutade kl 15.20:(

Haft en lång dag :S

När jag kom hem så åt jag sen gjorde jag läxa och nu datan och mer läxa snart

när Frida kommer:D

Men är sjukt tröt ska försöka iaf:P

Hoppas alla har haft en bra dag det har jag iaf:P

Jaa, en okej dag iaf.

Årkar inte skriva mer på detttaa inlägget så:S

puss på er alla<3

Sofia  

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 11 januari 2011 18:24

   Jag hade tängt börja med att vissa olika smink stiller och hår upsetningar           (eller vad det heter)


så här är en frisyr som jag hade idag:P


  

Sofia<3

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 11 januari 2011 18:07

Hej!!


Idag har man varit i skolan.

det var som vanligt, efter man hade slutat (slutade kl 14.00 men igäntligen 15.00) för jag skulle dra ut en tand:S

ska ha tandstälning snart:(

När vi var påväg hem görde vi förbi någon bil värkstad och lämnade in bilen så vi fick låna en bil:)

När vi kom hem åt vi :D

var jätte hungrig, Och nu sitter man vid Datorn och chillar:D

har presis gjort läxan:S men nu är den klar till imorn:D

har inget mer att skriva nu så:P

puss på er alla<3

Sofia  

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 10 januari 2011 18:31

En låt jag gillar starkt:D<

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 10 januari 2011 18:26

Hej!!


Idag började man skolan.

Det var iaf kul att träffa alla:d

Vi började kl 09.00 och slutade 15.20:(

Efter skolan gick jag hem och åt, sen ringde Frida för vi skulle vara:D

Men det ända vi gjorde typ var läxan, men hon kommer efter hon har ätit:)

ska snart äta och har inget spec att skriva:(

så det blev ett littet inlägg.

snart kommer Frida så måste sluta:D

puss puss på er alla<3

Sofia  



Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 9 januari 2011 15:24

Hej!!


Idag åkte jag hem från Victor och Dennis:(

men det var skönt att komma hem:D

Längtar inte till imorn för då börjar man skolan igen:(

men kul att träffa alla:)

hoppas alla har haft ett bra lov det har jag :D

måste gå nu

puss på er alla<3

Sofia  


   jag och Tove<3

Av Sofia Segerhorn-Bengtsson - 8 januari 2011 20:10

Hej!!


Idag vaknade jag hos Victor och Dennis:)

Vi åt frukost och sen hade vi kuddkrig:D

hela dagen har vi bara gjort galna saker bland annat sprungit i snön:D

det var skit kul, men väldigt kallt:S

Jag och Sanna gick och handlade efter det när vi kom hem ringde Tove mig och ville träffas men jag kunde inte:(

men har haft skit kul här:D

Nu har jag inget mer att skriva skriver imorn kväll:D

puss på er alla<3

Sofia  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards